KLAAR VOOR HET HYBRIDE KANTOOR?

nieuws
published on 27-04-2023

We zijn blij dat we weer meer collega’s op kantoor kunnen ontmoeten. Maar voorlopig gaan we nog niet terug naar wat we gewend waren. Het aantal werkplekken is in veel kantoren drastisch teruggeschroefd, soms met wel 70-80 procent, waardoor de verhouding tussen thuiswerken en werken op kantoor definitief veranderd lijkt. Het beheer van werkplekken, vergaderzalen en bezoekers wordt plots onmisbaar voor (alle?) organisaties. Daarom hebben we dit portfolio sterk uitgebreid met verschillende mogelijkheden en smaken voor grote én kleine organisaties.

Efficiënte ontzorging met één digitaal platform:

  • Roombooking: Check de beschikbaarheid van een vergaderzaal en boek deze binnen enkele seconden. 
  • Deskbooking: Controleer in één oogopslag de bezettingsstatus van werkplekken en boek er binnen enkele seconden één.
  • Digitale receptie: Digitale zelfregistratie zorgt voor een professionele en moderne registratie van bezoekers. Conform GDPR-wetgeving. Zo kan uw receptionist(e) zich blijven richten op zijn of haar kerntaken of worden onbemande recepties mogelijk.
  • Wayfinding: Met deze module wordt gevisualiseerd in welke richting de vergaderzalen zich bevinden en welke komende vergaderingen zijn gepland. Zo vinden bezoekers en medewerkers snel hun weg door het gebouw.
  • Uitgebreide analytics: De bijhorende reporting-tool biedt u inzage in de bezettingsgraad van de werkplekken en vergaderzalen. Hieruit blijkt misschien dat minder vaste werkplekken nodig zijn maar meer flex-desk, huddle rooms of vergaderzalen.
  • Geschikt voor aanschaf of gebruik

Er zijn diverse mogelijkheden om een vergaderzaal of flexplek te reserveren: direct via een online platform, via Outlook plugin, of rechtstreeks via een kiosk.

Ervaar het allemaal van dichtbij in het kantoor te Mechelen. Neem vrijblijvend contact op met ons.

One digital company